11 Mart 2011 Cuma

GoudBrasem = Bildiğimiz Çipura :)

0 Comments

Geçenlerde Yasemen'e giderken marketten balıklara baktım, taze mi ya da bildiğim cinsler var mı diye??:) O an için gözüme en tanıdık gelen Çipura oldu, biraz roka, biraz karides, biraz kıvırcık...Evimin yolunu tuttum güzel balıklar pişirmek için :)

Akşam şirin soframıza rakımızı da koyup keyif yaptık beyimle, azıcık da Müzeyyen senar dinledik tabii:)
Helvalarımızı yedikten sonra, beyim bir de güzel türk kahvesi yaptı:)(Vol, seni yücelteyim derken umarım imajını zedelememişimdir:)) Kahvenin yanında kırmızı büyük bir zarf gördüm, açıp içine baktım, "Happy Valentines Day" yazan yer karalanarak "Kadınlar Günün Kutlu Olsun" yazılmış:) Çokça güldük ve ben mutlu oldum bu zihnisinir incelik karşısında:D

0 yorum:

Yorum Gönder

11 Mart 2011 Cuma

GoudBrasem = Bildiğimiz Çipura :)

Geçenlerde Yasemen'e giderken marketten balıklara baktım, taze mi ya da bildiğim cinsler var mı diye??:) O an için gözüme en tanıdık gelen Çipura oldu, biraz roka, biraz karides, biraz kıvırcık...Evimin yolunu tuttum güzel balıklar pişirmek için :)

Akşam şirin soframıza rakımızı da koyup keyif yaptık beyimle, azıcık da Müzeyyen senar dinledik tabii:)
Helvalarımızı yedikten sonra, beyim bir de güzel türk kahvesi yaptı:)(Vol, seni yücelteyim derken umarım imajını zedelememişimdir:)) Kahvenin yanında kırmızı büyük bir zarf gördüm, açıp içine baktım, "Happy Valentines Day" yazan yer karalanarak "Kadınlar Günün Kutlu Olsun" yazılmış:) Çokça güldük ve ben mutlu oldum bu zihnisinir incelik karşısında:D

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder