18 Ekim 2010 Pazartesi

L'adriatico

1 Comments



Böyle bir yere gitmiştik sahiii...Yazmayı unutmuşum:) Burası önünden hep geçtiğimiz bir yerdi aslında, sonra Vol ve iş arkadaşları buraya yemeğe gittiler bir defasında..Küçük bir yer, çalışanları da çok ingilizce bilmiyor ama pizzaları çok lezzetli, ben dört peynirli pizza yemiştim, peynirler Fransız peyniri olmayınca tadı gerçekten çok güzeldi...

Oraya gittiğimizde benim moralim bozuktu biraz, şimdi  konuştuğumuz mevzuları hatırladım, bir de havanın ne kadar soğuk olduğunu...






1 yorum:

VY... 18 Ekim 2010 04:35

Ben biraz sehre yeni gelmis Urfali Turkucu gibi cikmisim ama.Dudagin uzerine bir ben koysan, kaslari da ayni cati altinda birlestirsen tamamdir.

Ama olmuyor boyle, lutfen...

Yorum Gönder

18 Ekim 2010 Pazartesi

L'adriatico



Böyle bir yere gitmiştik sahiii...Yazmayı unutmuşum:) Burası önünden hep geçtiğimiz bir yerdi aslında, sonra Vol ve iş arkadaşları buraya yemeğe gittiler bir defasında..Küçük bir yer, çalışanları da çok ingilizce bilmiyor ama pizzaları çok lezzetli, ben dört peynirli pizza yemiştim, peynirler Fransız peyniri olmayınca tadı gerçekten çok güzeldi...

Oraya gittiğimizde benim moralim bozuktu biraz, şimdi  konuştuğumuz mevzuları hatırladım, bir de havanın ne kadar soğuk olduğunu...






1 yorum:

  1. Ben biraz sehre yeni gelmis Urfali Turkucu gibi cikmisim ama.Dudagin uzerine bir ben koysan, kaslari da ayni cati altinda birlestirsen tamamdir.

    Ama olmuyor boyle, lutfen...

    YanıtlaSil