21 Ekim 2010 Perşembe

Temizlik

0 Comments

Dün sabah erkenden kalkarak yeni evin temizliğine koyuldum...Hedefim iki güne bölerek sonlandırmaktı bu temizliği lakin, hırsıma yenildim ve aralıksız çalışarak(Irene'nin evinde, temizliğe hasret kalmamın da etkisi var) bitirdim her şeyi...Ama öyle böyle değil, duvarları bile sildim, kapı, lavabo, mutfak dolabı, camlar, kıyı, köşe herşeyi yaptım...Eve geldim yemek yaptım, o kadar enerjiğimki...

Sabah gözümü açtığımda her yerim tutulmuştu, hangi uzvumu oynatsam derin bir acı duyuyorum...Kolumu kaldıracak halim yok, dünkü çevikliğimden ise eser yok,dövülmüş gibiyim.

Bu akşam bir de resepsiyon varmış, akşam için enerji depoluyorum şimdi.

0 yorum:

Yorum Gönder

21 Ekim 2010 Perşembe

Temizlik

Dün sabah erkenden kalkarak yeni evin temizliğine koyuldum...Hedefim iki güne bölerek sonlandırmaktı bu temizliği lakin, hırsıma yenildim ve aralıksız çalışarak(Irene'nin evinde, temizliğe hasret kalmamın da etkisi var) bitirdim her şeyi...Ama öyle böyle değil, duvarları bile sildim, kapı, lavabo, mutfak dolabı, camlar, kıyı, köşe herşeyi yaptım...Eve geldim yemek yaptım, o kadar enerjiğimki...

Sabah gözümü açtığımda her yerim tutulmuştu, hangi uzvumu oynatsam derin bir acı duyuyorum...Kolumu kaldıracak halim yok, dünkü çevikliğimden ise eser yok,dövülmüş gibiyim.

Bu akşam bir de resepsiyon varmış, akşam için enerji depoluyorum şimdi.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder