21 Ocak 2011 Cuma

Eyvah Eyvah 2

0 Comments

Hasselt'te Kinepolis adında bir büyük sinemada izledik bu filmi:) Öncelikle Kinepolis'ten bahsedeyim; bizim alışkın olduğumuz "AVM içinde sinema salonu" kültüründen uzaktaa, koskocaman bir sinemaydı Kinepolis, içerisinde bir çok farklı yeme-içme bölümü de mevcut olan bu güzel mekanda, filmlerin orjinali bozulmuyor sadece "flemish" alt yazı ekleniyor olması da bizim için süper bir durum!:) http://www.kinepolis.com/be-nl/index.cfm?PageID=345&coufid=46331

Gelelim Eyvah Eyvah 2'yee...Bu filmin birincisinde de eğlenmiştik! Kahkahalardan ölmedik ama tüm filmi, yüzlerimizde tebessüm ile izledik:) Ben özellikle Demet Akbağ'a ve bacaklarına bayıldım:) Bence gidilmeli bu filme ya da evlerde izlenmeli yani mutlaka görülmeli:) Müzikleri zaten çok başarılı, ben bir de olayların geçtiği sahnelerde, yakalanan arka planlara bayıldım, bu bazen bir günbatımı, bazen pırıl pırıl lacivert bir deniz oluyor ya da o denize doğru boş bir bank...

0 yorum:

Yorum Gönder

21 Ocak 2011 Cuma

Eyvah Eyvah 2

Hasselt'te Kinepolis adında bir büyük sinemada izledik bu filmi:) Öncelikle Kinepolis'ten bahsedeyim; bizim alışkın olduğumuz "AVM içinde sinema salonu" kültüründen uzaktaa, koskocaman bir sinemaydı Kinepolis, içerisinde bir çok farklı yeme-içme bölümü de mevcut olan bu güzel mekanda, filmlerin orjinali bozulmuyor sadece "flemish" alt yazı ekleniyor olması da bizim için süper bir durum!:) http://www.kinepolis.com/be-nl/index.cfm?PageID=345&coufid=46331

Gelelim Eyvah Eyvah 2'yee...Bu filmin birincisinde de eğlenmiştik! Kahkahalardan ölmedik ama tüm filmi, yüzlerimizde tebessüm ile izledik:) Ben özellikle Demet Akbağ'a ve bacaklarına bayıldım:) Bence gidilmeli bu filme ya da evlerde izlenmeli yani mutlaka görülmeli:) Müzikleri zaten çok başarılı, ben bir de olayların geçtiği sahnelerde, yakalanan arka planlara bayıldım, bu bazen bir günbatımı, bazen pırıl pırıl lacivert bir deniz oluyor ya da o denize doğru boş bir bank...

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder