23 Ocak 2011 Pazar

Kara Cumartesi!!!

0 Comments

Bu cumartesi ne kadar sorun varsa gelip buldu bizi...Önce Vol'un kazağını yıkadım ve küçülttüm, arkasından, booking'den ileriki günler için planladığımız bir gezinin, otel rezervasyonunu iptal etmeye kalktığımda 100Euro ödemem gerektiği gerçeği ile yüzleştim(Neyseki bugün bu parayı almayacaklarını ilettiler)sonra dışarı çıktık ve terslikler peşimizi bırakmadı, arabayla yağan yağmurun azizliğine uğrayarak bataklık gibi bir balçığın içine girdik, çıkamadık; uzun çabalar sonunda minik arabamız çıktı çamurdan; bu sefer arabanın arkasındaki yumurtalar kırıldı...

Neyseki eve geldik...Büyük heyecanla pizza yaptık, ancak istediğimiz gibi olmadı, zorla yedik birbirimize çaktırmadan...Vee tam oturalım artık keyif yapalım derken bir de koltuğa çay dökünceee, hemen bu kara cumartesi bitsin istedik:( çok şükür bugün devam etmedi bu negatif durum:))

0 yorum:

Yorum Gönder

23 Ocak 2011 Pazar

Kara Cumartesi!!!

Bu cumartesi ne kadar sorun varsa gelip buldu bizi...Önce Vol'un kazağını yıkadım ve küçülttüm, arkasından, booking'den ileriki günler için planladığımız bir gezinin, otel rezervasyonunu iptal etmeye kalktığımda 100Euro ödemem gerektiği gerçeği ile yüzleştim(Neyseki bugün bu parayı almayacaklarını ilettiler)sonra dışarı çıktık ve terslikler peşimizi bırakmadı, arabayla yağan yağmurun azizliğine uğrayarak bataklık gibi bir balçığın içine girdik, çıkamadık; uzun çabalar sonunda minik arabamız çıktı çamurdan; bu sefer arabanın arkasındaki yumurtalar kırıldı...

Neyseki eve geldik...Büyük heyecanla pizza yaptık, ancak istediğimiz gibi olmadı, zorla yedik birbirimize çaktırmadan...Vee tam oturalım artık keyif yapalım derken bir de koltuğa çay dökünceee, hemen bu kara cumartesi bitsin istedik:( çok şükür bugün devam etmedi bu negatif durum:))

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder